Wednesday, April 8, 2009

ABOUT ME & HIM.. :D

Selama ni org dok tanye aku bile nak kawin. Aku sengih je sbb malas nak jawab.Penat & takde jawapan. Ye la time tu boyfriend pun tak confirm lg. On & Off je for the last 2yrs ++. Kenapa On & Off?? Ntah..aku sendiri pun tak tau. May be both of us tak ready for any commitment & we both nak settle down after break off kot. Lg pun baru je break masing2. And for me...aku sendiri tak pasti samada he's the one. So bile org tanya aku da ade bf ke..aku just jwb takde. Tp aku sendiri tatau jawapan tu betul ke tak..heheh..
But lately about 1 yr ago..our relationship semakin baik & we both try to improve ourself the relationship as well. By that time aku da mula expose dia to my close friends, my officemate & family...sikit-sikit..hehe..tp still kat org yg aku tak berapa rapat aku malas nak ckp sgt. Bukan nak sorok tp malas nak kecoh2..takut tak jadi. Betul ke pendirian aku itu? Hurm mula2 rasa betul tp da lame rasa mcm tak best pulak. Bukan apa nnti org igt saje nak sorok or menipu..tak best..tak best...Lg tak best kalau org igt aku saja nak jaga saham (ade saham ke aku neh? wakaka..)
So, utk elakkan bende2 yg tak best ni better aku mengaku je la. Tak salah pun kan. Dah mmg ade jawab je la ade. Tp kadang2 aku takut gak nnti ckp ade..pastu tak jd plak..malu weh.. Hurm takpe la.. Jodoh sume tu ditangan Tuhan. Ape yg perlu buat yg terbaik utk kebaikan masa depan. So, kawan2..doakan target aku early next year tercapai ek?Tgk org lain da jd mommy..aku pun nak gak...heheh..


2 comments:

Anonymous said...

awwww...pengakuan maut. tarikh kawen tanak announce?nama?pic?

Ida said...

haha..
itu rahsia...
biar ko & those yg da tau je k...:p